Labels

Friday, July 8, 2011

{ My Galaxy! 4th of July Firework in Foster City }

7月4日はアメリカ合衆国独立記念日です。一般に毎年この日は、アメリカ国民は家族、親戚の集まりや、花火大会などでお祝いします。うちの家族は自宅からルート880で20分ほどの、フォスターシティーの花火を見に行きました。有名な花火らしく、すごい人出でした。サンフランシスコ湾沿岸の都市なので、夜が涼しく、ジャケットを着用しました。大きな音、頭上真上に大きくあがる花火を30分ほど満喫しました。


Foster City Firework

 1st time our family went to see 4th of July Firework! There was a big one in Foster City, my friend told me. We went there around 8 pm. It's water front so night time was a bit cool and we needed jackets. Firework was so big in the sky with a big noise while I never seen them so close. Even my home town's "Toshimaen hanabi" was not that close.  So many people came out to see and we sat down on the street and watched the sky right above. Thank she told me, this was a good choice for 4th of July fun.

So artistic! It has meny variation of shapes and colors, red, blue, and green.
Scattering over the clear sky above the water front city!

This looks like gems.



2 comments:

  1. こんにちは。風花さん。
    ブログ始めたのですね。よろしくお願いします。
    私も花火大好きです。大きな音が夏の夜空に響いて、風情がありますよね(^_^) 8月末に隅田川の花火があるそうなので、見に行くつもりです。
    --leaf--

    ReplyDelete
  2. 投稿ありがとうございました。こちらこそよろしくお願いします。^-^)/

    ReplyDelete